Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok. Podnikatelia sa už môžu hlásiť | Inzercia

Podnikatelia môžu osláviť so zákazníkmi svoj deň 10. októbra. Opäť je tu kampaň ku Dňu súkromného podnikania, za ktorou stojí veľkoobchod METRO. Jeho snahou je vzdať hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov. Záujemcovia sa môžu registrovať na denpodnikania.sk alebo priamo na predajniach METRO.

Dátum publikácie:4.9.2017

logo_metro

Oslávme spoločne Deň súkromného podnikania

„Bodaj by bola takáto akcia každý deň,“ vyznáva sa s úsmevom Jakub Zápala, ktorý v obci Smolinské prevádzkuje krčmu a tiež predajňu Môj obchod. Spomína tak na deň, keď v rámci podujatia Deň súkromného podnikania, ktoré sa minulý rok konalo historicky prvý krát, pripravil pre svojich zákazníkov špeciálnu ponuku. Ako sám hovorí, mala veľký úspech... Čapované pivo bolo o 20 centov lacnejšie.

Zákazníci to ocenili. Určite áno. Vďaka propagačným materiálom z METRO sme ich tiež oboznámili s týmto dňom, a teda sme dostali do povedomia súkromné podnikanie. S niektorými z nich sme sa aj dlhšie porozprávali na túto tému, resp. ozrejmili, čo všetko podnikanie prináša,“ uvádza Jakub Zápala s tým, že mnohí ani nevedia, čo všetko súkromný podnikateľ robí, čo musí platiť, koľko musí platiť štátu atď..

Akcia pod záštitou prezidenta

Vzdať hold tvrdej a poctivej práci podnikateľov, ktorí denno-denne robia všetko preto, aby naplnili potreby svojich zákazníkov, je cieľom kampane Deň súkromného podnikania, za ktorou stojí veľkoobchod METRO. Tradíciou sa už stalo, že vždy druhý utorok v októbri môžu podnikatelia spoločne so zákazníkmi osláviť tento deň. Toho roku sa Deň súkromného podnikania bude konať 10. októbra. Záštitu nad podujatím prevzal prezident Slovenskej republiky Andrej Kiska.

Ako hovorí Jakub Zápala, koncom októbra minulého roka otvoril predajňu potravín Môj obchod. Určite sa tento rok zapojí aj v rámci predajne, aj v rámci krčmy. „Verím, že takto oslovíme aj mužov (z krčmy) aj zákazníčky (z obchodu).“ Je presvedčený, že verejnosť by mohla byť viac informovaná o podnikateľskom prostredí, povinnostiach podnikateľa...

Veľká mediálna kampaň

Aj ďalší záujemcovia zo strany podnikateľov sa môžu hlásiť ku Dňu súkromného podnikania a pripraviť pre svojich zákazníkov špeciálne ponuky na tento deň. Spoločnosť METRO podporí celú akciu veľkou mediálnou kampaňou. Podnikatelia tak budú mať istotu, že sa o Dni súkromného podnikania dozvedia aj ich zákazníci. Pripojiť sa môže každý podnikateľ bez ohľadu na odbor so svojou špeciálnou ponukou na webovej stránke denpodnikania.sk.  Rovnako tak je tu možnosť registrácie priamo na predajniach METRO po celom Slovensku, t. j. v Ivanke pri Dunaji, Devínskej Novej Vsi, Nitre, Zvolene, Žiline a Košiciach.

„Malí podnikatelia, ktorí majú napríklad malú pekáreň na rohu alebo kaviareň v susedstve, sú často celé dni v práci, len aby obslúžili svojich hostí a nemá im veľmi kto pomôcť. Pracujú tvrdo každý deň, prekonávajú mnoho prekážok, aby sa naplno mohli venovať svojim zákazníkom. Preto im patrí naše uznanie, a to je aj dôvod, pre ktorý sme sa rozhodli oceniť ich  za toto úsilie a venovať im špeciálny deň,“ uviedol generálny riaditeľ METRO Slovensko Jan Žák. Pripomenul, že pre každého podnikateľa, ktorý sa zapojí, je to šanca potešiť nielen svojich súčasných zákazníkov, ale upozorniť na seba aj nových.

Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 10. októbra, kedy všetko vyrcholí. Prispejte teda aj Vy k podpore podnikania na Slovensku a zadajte svoje ponuky, aby Vás ľudia mohli oceniť za naozaj dobre odvedenú robotu.

Funkcie

Partner