Oprava chýb minulých období
Do spoločnosti bol privezený v roku 2014 hmotný majetok zo sesterskej firmy. Časť tohto majetku bola spoločnosti vyfakturovaná s určitou hodnotou a časť bola vyfakturovaná s nulovou hodnotou. V majetku spoločnosti sú zaradené len majetky, ktoré mali na faktúre nejakú hodnotu, čiže tie má spoločnosť v evidencii majetku a odpisuje ho/poprípade sú už odpísané. Pri inventúre HM našla spoločnosť hmotný majetok, ktorý nie je označený, spoločnosť však vie, že nejde o prebytok, resp. niečo, čo by nejakým nedopatrením nezaradila, ale pravdepodobne ide o majetky, ktoré do spoločnosti prišli v roku 2014 s nulovou hodnotou. Tieto majetky sa stále používajú v spoločnosti. Ako má spoločnosť postupovať? Treba ich len nejako zvlášť označiť a evidovať ich len interne, mimo účtovný softvér? Nemal by byť evidovaný a zaradený všetok majetok?